Skriv din beskrivning här!

BÄSTA STUDIEDAGEN HITTILLS

Hej finisar! Hoppas att ni har haft en bra fredag för det har jag! Detta inlägget skulle jag egentligen lagt upp för flera timmar sen men så blev det inte riktigt hehe.
Imorse gick jag upp vid åtta för att äta hotellfrukost med mamma, det var jättegott och mysigt att göra något med henne då det inte händer så ofta. Efter det så övningskörde jag lite och så åkte vi till A6 och stan för att shoppa lite till mig. Bilder på det jag fick med mig hem finns längre ner här i inlägget! När vi kom hem vid 12 så skulle jag egentligen på min lärares frus begravning men jag var verkligen tvungen att plugga så hann tyvärr inte det... Skulle även ha kört ett benpass med Clara och Linnea MEN inget av detta blev typ av. Tog en lång powernap från klockan ett till halv fem för jag orkade knappt hålla uppe ögonen och så hade jag så himla ont i huvudet. Fixade mig lite och åt middag med familjen sedan pluggade jag någon timma. Just nu sitter jag på bussen hem igen! Har varit inne i stan med Emelie och Moa och fikat samt planerat våran utomlandsresa i sommarn, kommer bli så himla roligt!! Ska göra färdigt två inlämningar nu och sen sova direkt för imorgon är det full rulle igen, kommer bli en kanonbra lördag!! Puss
 

Hotellfrukosten, hur gott som helst var det!!
 
Byxor från Gina Tricot, typ halvsnygga mjukis som jag tänkte ha till nån kofta och ett vitt linne
 
Blus från BIK BOK

Träningslinne från H&M

Tröja från H&M

Tröja från H&M
 
Från fikan ikväll 

Blev också en scarf och underkläder samt att vi även hämtade ut min svarta kofta som jag beställt från Cubus. Scarfen får ni se imorgon eller ikväll!
Hittade en jättesnygg kofta på Gina Tricot med men den fanns inte i min storlek i rosa och vill nog helst ha det, så får vänta och se om den kommer in igen helt enkelt.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback