Skriv din beskrivning här!

Bästa stunden på dagen



Bästa stunden på dagen är helt klart morgonstunden, särskilt på lördagarna då man vaknar och inser att man har två lediga dagar framför sig! Lite annorlunda idag dock då jag har en hel veckas lov framför mig som jag vet kommer bli jättebra, en såå himla skön känsla!
Ställde alarmet på åtta imorse men låg kvar i sängen till tio ungefär och har nu duschat håret samt ätit den goda frukosten på bilderna ovan! Havregrynsgröt med jordgubbsproteinpulver toppat med hallon, kokos och pumpafrön. Nu sitter jag och dricker te och ska snart sätta igång med plugget! Det blir ingen träning för mig idag då jag har en hel del att göra och massa plugg som jag måste och framför allt VILL bli klar med för att slippa göra så mycket som möjligt under nästa vecka. Är även helt död i hela kroppen, har träningsvärk i varenda kroppsdel så kroppen behöver få vila känner jag!
Ikväll kommer mina tjejer hit för lite tacos och mys. Kommer bli en bra lördag, det känner jag på mig! ♡♡ Puss /A


Gott!

2015-02-07 · 13:11:28

smarrigt :)

2015-02-07 · 16:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback