Skriv din beskrivning här!

GYMPASS MED ELINA

Heeeej på er!! Hoppas att eran fredagskväll har varit bra hittills! Jag har som sagt bokat resa med Moa och Emelie, sen var jag på gymmet men inte med Ebba utan med Elina, vi körde rygg och triceps och det gick superbra!! Det var jättekul att träna med Elina igen med för det var så längesen!
När jag kom hem från gymmet så åt jag en mysig middag med familjen och nu tar jag det bara lugnt. Ska plugga i någon timma innan jag somnar för är såå himla trött verkligen! Här nedan ser ni övningarna vi körde med förresten och så finns det en kort liten video på min instagram (fitness_alice) med så där kan ni gå in och kika om ni vill!
PUSSSSS /A


RYGG
Lats drag 8x4
Smala lats drag 8x4
Rodd 8x4
Drag ner i cable med båda armar 8x4

TRICEPS
Superset maskiner
Superset push down + hantellyft 

+ 12 min cardio efteråt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback