Skriv din beskrivning här!

FREDAG, SOL OCH SPORTLOV

ÅÅÅH va skönt det är med fredag och lov, så himla välbehövligt! Hade en mysig kväll och natt med en mysig person ♡♡ Imorse började jag klockan åtta med tyska i en och en halvtimma som var lika segt som vanligt men sedan flöt dagen på ganska snabbt faktiskt! Förutom att jag har haft så ont i magen sen jag vaknade imorse, kunde knappt stå upp innan, men det släppte när jag tog en alvedon!

Nu är jag hemma och pluggar lite innan jag ska träffa Emelie och Moa för att ÄNTLIGEN boka våran utomlandsresa tills i sommar! Efter det, eller lite senare ikväll, så ska jag träna med min syster sedan blir det plugg och mys med familjen resten av kvällen! Ha en bra fredag, puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback