Skriv din beskrivning här!

LEGDAY WITH MY SIS TODAY

 


Här ovan ser ni en ganska dålig video jag klippde ihop från dagens träningspass, den är suddig pga filmade med min systers kamera och redigera sedan allt i min mobil, den blir oftast suddig när man skickar över den, men jag filmade iallafall! Vi körde 10 repetitioner ungefär på varje övning, ibland vilade vi några sekunder i mellan/väntade på dropet i låtarna, men annars körde vi på med bra tempo! Vi körde ett varv med alla övningarna och vilade sen i 3 minuter sen körde vi det ytterligare två gånger, så 10x3 med allt kan man ju säga! Försökte även lägga tillen låt till videon men är sämst på sånt verkligen så denna fick fan duga nu, ni får stå ut med att vi pratar lite haha... Ni ser iallafall övningarna vi körde och det är ju huvudsaken. Har faktiskt lovat flera gånger att jag ska bli bättre på att filma på gymmet, och idag körde vi ensamma i en gruppsal så det passade ju perfekt!
 

Slutade skolan klockan ett idag, hann bara hem, byta om, packa och äta lite innan jag och Ebba skulle till Sandy för att fixa naglarna så vi var där vid tre ungefär och det tog ungefär två och en halv timma, så nu har jag nya och fräscha naglar igen, så himla skönt! Efter det så åkte vi direkt från gymmet, passet tog en halvtimma ungefär om man räknar med några minuters vila samt att vi skulle plocka fram allt, få igång musiken osv. Så vi körde väldigt effektivt men vi var tvungna att vara klara vid sju för Ebbas pojkvän skulle komma. Vi tre gick hem till oss och gjorde tacos och efter det har jag duschat och typ bara försökt fixa en bra j*vla video till er haha, blir så irriterad när tekniken inte gör som jag vill... Men jaja! Nu ska jag bara ligga i soffan och kolla på Greys Anatomy resten av kvällen. Morgondagens planer är att träna och plugga, en helt vanlig lördag alltså! Puss /A


Det är så kul att följa din blogg och tränings instagram! Verkligen motiverande och super bra! Keep it up :)<3

2015-01-24 · 09:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback