Skriv din beskrivning här!

NY VÄST


denna västen från hollister köpte jag utav min fina vän tea på hennes bloppis! tänkte att ni kanske vill veta vad mina inköp kommer ifrån haha. hon och nellie har iallafall ett instagramkonto där de säljer lite kläder! så kolla in där och se om ni hittar något som passar, vissa grejer är helt nya!! teanellie_bloppis
heter deras instakonto!
tea gör även gélenaglar till ett bra pris. har gjort hos henne en gång, eller om det är två kanske? aa två tror jag! iallafall, det var precis när hon var nybörjare och jag blev supernöjd! så ni som är intresserade av det kan ju kolla in hennes blogg: teaspjuths.blogg.se så kan ni ta kontakt med henne där!

annars är jag iallafall jättenöjd med västen! den är skön, den är fodrad inuti, snygg och sitter perfekt på mig! plus att det är ju en bra färg för man kan ha vad för tröja som helst under i stort sätt! så denna kommer användas flitigt i höst! 

på lördag ska jag nog till stan med mamma med för båda behöver kolla på lite grejer. ska försöka hitta en ny mössa bland annat, så om ni vet någon bra affär som har mössor få ni gärna tipsa, eller hemsida eller vad som helst! letar efter en sån där vanlig beige eller svart mössa med en tofs på haha, tofs-bulle-klump typ, jag tror att ni fattar??


Jättefin! :D

2014-09-16 · 11:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback