Skriv din beskrivning här!

MONDAY MORNING

godmorgon finisar! idag vaknade jag upp med huvudvärk och halsont, därför blir det varken skola eller träning för min del idag utan ska vila upp mig! med serier och te så är jag nog på banan snart igen. tänkte även att jag ska beta av lite plugg, boka tid för att fixa mina naglar och städa rummet lite (dammsuga och tömma min papperskorg typ). men innan allt detta ska jag gå ner och duscha, måste verkligen tvätta håret!! hoppas att ni får en bra måndag i detta äckelvädret hehe. puss /A 
 
JUSTE, en liten bara: vet att det bara är tråkiga mobilbilder på bloggen nu, men hittar inte laddaren till systemkameran. ska försöka leta efter den någon dag så lovar jag er finare bilder!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback