Skriv din beskrivning här!

MELLANMÅLET TIDIGARE IDAG


smoothie - hallon, blåbär, banan, mjölk och havregryn + hallonkvarg med blåbär
åt detta goda idag efter skolan!! och nu är jag hos farfar och farmor och är proooppmätt efte smörgåstårta och varm choklad haha. typiskt att man alltid ska äta så jävla mycket när man är hahaha... jaja. är supertrött så kommer somna tidigt ikväll, så mysigt att sova här!! ska gå ut på en pw imorgon (om det inte regnar) på morgonen och sen tar jag bussen in till stan där vi ska vara med skolan från kl. 13-21. efter det följer emelie med mig hem oså sover vi hos mig och på torsdag har vi studiedag! kommer bli supeeeer.
hoppas att ni har haft en bra tisdag, puss /A 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback