Skriv din beskrivning här!

FEMTIO FRÅGOR OM MIG

1. vad är ditt fullständiga namn? alice viktoria karlsson bomberg
2. hur gammal är du? 17
3. vart bor du? jönköping
4. din naturliga hårfärg? den jag har nu, aldrig färgat/tonat/slingat
5. ögonfärg? blå
6. hur lång är du? längesen jag mätte mig men antar att jag inte har växt så typ 175 cm
7. kär? nej
8. singel eller upptagen? singel
9. när och vem kysste du senast? en kille vars namn jag inte tänker nämna hahah men för typ en och en halv månad sen eller något var det väl
10. vem delade du senast säng med? minns inte men säkert emelie eller weber haha
11. när hade du ditt senaste förhållade? i våras
12. har du haft något seriöst förhållande? ja det jag hade då var väldigt seriöst
13. när träffade du senast en kille seriöst? hehe jaadu
14. dumpat någon? aaa
15. blivit dumpad? ja fyfan
17. vad var dina två senaste skickade sms och till vilka? "mamma när kommer du hem för vill att du ska värma min mat ♡♡♡♡" till mamma (låg i sängen och orkade inte gå ut i köket haha) och "eller vad har du och g bestämt?" till elina
18. dina två senaste inkomna? "aa bra! ♡" från elina och "lugnt ♡" från denise
19. senaste bilden du skickade på sms? en bild på emelie - till emelie hahahah
20. senaste bilden du fick? screenshot på en konversation av weber hahahah typiskt tjejer
21. favoritfärg? rosa, vitt, svart och grått. men beror på vad! på inredning är det typ vitt och silver, på kläder är det svart och på lakan, mobilskal, nagellack osv är det rosa hehe så liiite olika
22. favoritfilm? love and other drugs tror jag!
23. vad gillar du mest med dig själv? att jag har lätt för att förlåta folk, vilket kan vara dåligt ibland, men oftast har det varit bra
24. vad gillar du minst med dig själv? att jag har kort stubin så får damp hela tiden, så tänk när jag och elina är tillsammans... hahahah oherregud alltså
25. nämn en person som du aldrig skulle klara dig utan? skitsvårt att välja bara en såklart men måste nog säga min kära lillasyster
26. en person du älskar? min saknade lilla mormor
27. en person du hatar? jag skulle nog inte säga att jag hatar den personen, men ogillar den starkt. skulle dock aldrig skriva vem haha
28. fest eller myskväll? det beror på vilket humör jag är på och om det är fredag eller lördag med tanke på att jag jobbar på söndagarna haha och vem jag isåfall skulle vara med
29. när kramade du någon senast? igår tror jag? eller minns fan inte? fan va synd
30. skostorlek? 39/40 haha alla blir helt chockade när jag säger det för dom tycker det är skitstort
31. har du någon gång busringt någon? JAAA askul när man har liten ju hahah
32. vad tänker du på just nu? om jag ska plugga ikväll eller kolla film med mamma haha borde jag ens fundera på det??
33. vem tänker du på just nu? började tänka på emelie haha
34. har du några tatueringar? nej men ska verkligen skaffa!!! redan planerat tre stycken haha
35. piercingar? tre i högerörat och ett i vänster, ska nog ta ett till i det vänstra inom en snar framtid
36. vem är mest lik dig? till utseendet så är det min syster och till beteendet så är jag verkligen en blandning av mamma och pappa haha
37. vad gjorde du senast? handlade mat med pappa, BÄSTA vardagssysslan, love it
38. vad ska du göra idag? äta (snart<3), plugga (kanske), kolla film och baaara chilla, så skönt
39. vad har du på dig nu? linne och trosor
40. hur har du ditt hår just nu? utsläppt
41. vad åt du senast? nötsfärs, ris och grönsaker
42. vad vill du ha just nu? pussar, pommes och körkort hahahah
43. vad köpte du senast? kvarg, kyckling, köttbullar, celsius, digestivekex, proteinbars, majs och tomater, inte allt till mig dock haha, tyvärr
44. namnen på de 3 senaste inkomna på din snapchat? skoldenjaoo, albineklof, ebbabomberg
45. namnen på de 3 senaste du skickat till på din snapchat? skoldenjaoo, ebbabomberg, tidqvist9
46. tränar du ibland? sju pass i veckan
47. när går du och lägger dig? runt nio, tio, på helgen någon timma senare
48. vad är klockan? 19:18
49. gillar du lukten av bensin? NEJ, får huvudvärk av det fyfan
50. hur bra är ditt liv från 1-10? en 8a tror jag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback