Skriv din beskrivning här!

FRÅN DÅLIG DAG TILL BRA KVÄLL



med bästa uppladdningen, alltså grönsaker, ris och nötfärs (<33), så åkte jag till gymmet trots allt! blev piggare efter middagen och kände att jag alltid kan åka till gymmet och så märker jag då hur det känns. och nu är jag färdig! körde ett bra axelpass samt en magövning efteråt för ville med min buss hehe... passet var inte perfekt men absolut inte dåligt. det blev bra tryck i axlarna och körde med de vikterna jag brukar köra med! köra även side raise i cable som jag inte gjort på såå länge. fick ju ont av den så har inte kört den på jättelänge. men idag gick det bra faktiskt och tycker att den tar så himla bra med så ville prova! ska försöka att lägga upp video på den sen på min instagram för filmade faktiskt.
men nu ska jag hem och äta (igen<3), tvätta bort sminket (duscha gjorde jag på gymmet!), svara på ett mejl, plugga och sen äntligen sova efter denna otroligt långa dagen! hoppas att ni har haft en bra måndag, puss /A ♡


Gott

2014-09-08 · 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback