Skriv din beskrivning här!

UNDERBARA TRÄNING

Matteplugget gick jättebra! Mötte upp pappa på gymmet vid tio i tre, laddade upp med en celsius innan vi började. Vi körde axlar och bröst och trots att vi inte körde så många övningar för vi hade lite bråttom så kommer jag definitivt att ha träningsvärk imorgon, längtar haha!
 



Vi började med att köra skiten ur axlarna och då körde vi axelpress, axellyft, dropset och övningen ni ser på bilden som är för baksida axlar! Och sedan körde vi bröst men då hann vi bara köra två övningar - bänkpress och peck-deck. Det gick superbra och jag blev helt slut verkligen! Innan vi åkte hem så gick vi in på Alcamo och köpte sallad och det satt som en smäck efter gympasset. Som vanligt hade jag kyckling, ananas, pasta och paprika i min! Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning lite, för en pluggkväll haha... Nej men ska äta middag med mamma och pappa oså gästerna, sen ska jag nog plugga större delen av kvällen. Hoppas att ni får en rolig lördagkväll iallafall, puss /A 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback