Skriv din beskrivning här!

GRÖTFRUKOST OCH RUMPPASS

Hej på er! Klockan ringde vid sju imorse för min del och jag var piggare än jag trodde, eller jag var kanske inte pigg men jag gick upp direkt iallafall vilket var skönt faktiskt. Jag gjorde gröt till frukost och insåg att jag har saknat att äta det haha... Kokade först upp gröten (1dl havregryn och 1,5dl vatten) och när det var klart så la jag upp det på en tallrik innan jag blandade i chokladproteinpulver. Toppade med hallon och kokos och det var jättegott, en perfekt uppladdning för ett gympass!
 
Tanken var egentligen att jag skulle ha kört både rumpa och cardio men efter några set med squats så kände jag att det inte skulle gå med min hals så jag körde bara lite mer rumpa istället! Dock kunde jag inte köra mina två favoritövningar (superset med kickbacks och sidekicks i cable) för hittade inte den där grejen man har runt foten så tjurade ihop lite hehe. Men körde rumplyft istället, så såhär såg mitt pass ut:
squats i smithmaskinen 10x5
squats på två pallar med kettlebell 10x5
rumplyft på bänk 12x3
 
Sen rann klockan iväg och jag var tvungen att hoppa in i duschen och göra mig iordning för skolan! Trots att jag inte hann med så många övningar så skakade jag ändå efteråt och det brände verkligen i rumpan och baksida lår. Kan ha varit för att jag inte har tränat på länge men jaja, det var skönt och väldigt kul iallafall!
 
 
Nu sitter jag i skolan och ska försöka komma på ett ämne att prata om, vi har argumenterande tal. Så är det någon som har tips är det FRITT FRAM att komma med!
Slutar fyra idag och då ska jag hem och sen kanske jag åker till P så hans mamma kan hjälpa mig med lite matte hehe, men annars har jag annat att plugga på så tar väl det som är minst tråkigt... Ni får ha en bra torsdag iallafall, puss /A 
 
Förresten - min syster hittade laddaren till sin kamera igår så nu kommer det troligen bli bättre bilder här på bloggen. Dock tar jag oftast bilder i skolan nu för tiden på typ tråkiga saker haha men får försöka bättra mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback