Skriv din beskrivning här!

MORNING WORKOUT


Träningen imorse gick jättebra!! Körde rumpa och mage och sen avslutade jag me10 minuter på IW-maskinen. Såhär la jag upp passet:

BEN
- sumo squats i smithmaskinen 10x3
- squats på steppbräda med kettlebell 10x3
- kick back i cable superset 10x3
- side kick i cable superset 10x3
- raka marklyft 10x3
- enbenshöftlyft MAXx3

MAGE
- hängande benlyft superset 10x3
- sidoylyft med viktplatta superset 10x3
Gjorde mig iordning som vanligt när jag kom hem från gymmet och sen hade jag lite dötid när jag var klar så jag gick till Weber och lånade en tröja av henne.
Nu är jag i skolan men vi slutar runt fyra och då ska jag och P till huset och hämta de sista grejerna. Sen blir det nog plugg resten av dagen. Puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback