Skriv din beskrivning här!

STUDIEDAG

Hej på er! Hoppas att ni har haft en bra onsdag vad ni än har gjort. Jag har som sagt haft studiedag och det har varit jätteskönt!! Jag vaknade jämte P vid halv nio ungefär och sen vid tjugo över nio så skjutsade han mig till gymmet. Laddade upp med en celsius innan som har stått i kylen två dagar hehe... Sen körde jag ben (lår, rumpa och vader) samt mage i drygt två timmar, från 10 till 12, och det gick jättebra faktiskt! Här är övningarna jag körde:

ben/rumpa
squats med fristång - 10x5
squats med fötterna på varsin steppbräda med kettlebell - 10x5
squatpress - 10x3
benlyft med hantel i knävecket - 60push x4 (superset)
kissande hunden - 15x4 (superset) 
raka marklyft med hantlar - 10x3
benspark - 10x3
vader
stående vadpress MAXx3

mage
benlyft på bänk - 10x3
situps på medicinboll - 25x2
sidolyft med viktplatta - 10x3
 
På min fitnessinsta hittar ni snart en video på två övningar av de jag gjorde för baksidan idag, och även en video på en av magövningarna!



När jag kom hem från gymmet så hoppade jag in i duschen lite snabbt och sen gjorde jag smoothie samt bakade en nyttigare variant av chokladbollar, recepten hittar ni längst ner i detta inlägget. Åt detta tillsammans med lite mango i soffan medan jag läste lite bloggar osv.


Sen vid halv fyra kom Weber till mig och då hade jag gjort lunch till oss som vi åt tillsammas, det blev kyckling och ris med grönsaker. Det var längesen jag åt det och det var såå himla gott! Väldigt smidigt och nyttigt också, vi hade lite naturell kvarg till också för att det inte ska bli så torrt. Perfekt lunch om ni frågar mig! Sen satt vi och pratade en liten stund bara innan jag var tvungen att ta bussen till Elina.


Vi pluggade en stund och sen mötte jag Emelie på bussen så åkte vi till Alcamo och köpte kebab som vi äter hemma hos mig framför Livet enligt Rosa haha. Sen sover hon hos mig och imorgon är det skola som vanligt igen. Ha en fortsatt bra kväll, puss ♡♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback