Skriv din beskrivning här!

NYA TRÄNINGSLINNET

Alltså har velat ha ett sånt här träningslinne lääänge!! Har inte letat så effektivt efter det hehe men jag tycker dom är så snygga, dock har det aldrig blivit av att jag köpt något MEN passade på att köpa det nu när det var rea också. Har strl M för S var för tight i själva urringningen eller vad man säger, så fick inte på mig det över huvudet haha. Hade dock velat ha det lite tightare men älskar det ändå!! Oviktig information haha men JAJA jag ville visa er iallafall. Kanske kommer bättre bild sen med när jag ändå fotar de andra kläderna.


Kan också passa på att säga att jag har jättemyket träningsvärk i ben, rumpa, mage och rygg! Är stolt över att jag har det i ryggen faktiskt för trodde inte det med tanke på att passet blev väldigt flummigt igår haha. Vi körde tre övningar väldigt tungt men det tog lång tid för vi kunde verkligen inte sluta skratta. Men det ska vara kul att träna och det gick faktiskt bra ändå ju!! Ska försöka att gymma på kvällen imorgon och isåfall blir det nog axlar, längtar redan!


Hej! När jag gör benövningar tex squats så får jag jätteont i mina knän.. Har du något tips för att stärka upp mina knän?

2014-11-01 · 22:46:29

va snyggt!

2014-11-02 · 11:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback