Skriv din beskrivning här!

MONDAY, BLOODY MONDAY

Måndag idag igen, skönt med en ny vecka men FAN vilken dag det har varit, eller vilken morgon det var rättare sagt... Jag hade jättesvårt för att somna igår och låg och grät större delen av kvällen på grund av att jag har sån himla ångest, prestationsångest och typ vet att jag inte kommer hinna träna så mycket de kommande veckorna (nu innan jullovet) och allt beror på skolan. Jaja jag somnade till slut iallafall och imorse låg jag i sängen en timma för länge än vad jag skulle men kom i tid till skolan iallafall. Hade dock sämsta morgonen för var jättetrött, hade huvudvärk så det kändes som att hela huvudet skulle sprängas samt att jag inte hade någon matlust och jag mådde illa av bara lite flingor vilket inte är alls likt mig?! Sen var det svinsvårt att få in linserna idag med så började gråta för hela morgonen var så jävla jobbig.
Och inte nog med allt detta, utan tro fan att yogan är inställd när jag kommer till skolan??? Och då var det tre timmar kvar tills nästa lektion skulle börja. Så började gråta IGEN i skolan (och nej det är inte lingonveckan så fattar ej var alla tårar kommer ifrån????). Pappa var iallafall i närheten så han körde hem mig och då pussade jag på mina kusiner lite, pluggade samt duschade håret. Morgonen blev bättre när jag fick umgås lite med kusinerna och även duscha faktiskt för mitt hår var så jävla äckligt innan haha USCH. Är inte glad när jag är ofräsch för vill typ inte visa mig för någon, kanske låter löjligt men fötligt hår är fan det äckligaste jag vet och skäms typ när mitt är det hehe...
Så ni som trodde att jag alltid har mysiga morgnar med tända ljus, god frukost osv, ni har fel. Detta var dock en av väldigt få morgnar såklart men såhär har det sett ut innan och allt för ofta nu för tiden. Men mer om det någon annan dag.
Nu ligger jag iallafall äntligen i sängen efter en hel dag fullt med plugg, och skola fram till fyra för orkade faktiskt ta mig tid sen efter skit-morgonen, och det är jag nöjd över. Måndagar är oftast jobbigast, särskilt med huvudvärk också. Hade dock en celsius så helt åt helskotta var väl inte dagen trots allt. Men helt lätt har den inte varit och helst av allt hade jag velat dra täcket över huvudet och sova tills imorgon. Men jag överlevde första skoldagen på veckan OCH VET NI?! Att nu är det bara två skoldagar kvar på denna veckan för min del. Åker nämligen till Göteborg på torsdag med Weber. Vi ska sova i en lägenhet där hos en som hon känner, vi ska träna, äta gott, shoppa och självklart gå på Fitnessfestivalen!! Ååååh är så taggad. För det första ska det bli så kul att träna i någon annan stad, få lite ny inspiration, och det kommer vi få på festivalen med (plus att vi ska se Luciapokalen!!!!!!!!! ÄR SÅ TAGGAD FÖR DETTA). Kommer även träffa bloggare som jag följt jättelänge och även en tjej som är min största inspiration verkligen. Längtar jättemycket så ska kämpa med plugget fram tills torsdag verkligen då jag förhoppningsvis får släppa det för en helg. Ska bli jätteskönt att vara ledig från skolan och komma iväg och bara umgås med min fina vän. Kunde inte komma mer lägligt.
Men nu ska jag fortsätta dricka min proteinshake och äta gurka med dipen som blev över från i lördags när Moa var här. Hoppas att eran måndag har varit lite bättre än min iallafall och att ni får en fortsatt bra kväll! PUSSSS 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback