Skriv din beskrivning här!

LAST MEAL



Första bilden är på det jag åt medan jag pluggade och den andra är på sista målet för idag, casein med hallon! Äter det just nu medan jag kollar på Greys Anatomy i soffan, så himla gott! Skönt att äntligen koppla av efter att ha hållt på inför imorgon hela kvällen med packning och bokning av bussbiljetter hem på söndag, innan det pluggade jag flera timmar med. Blev klar med fyra inlämningar iallafall, SÅ gött att ha det gjort nu innan helgen. Kollar just nu över min packlista till det imorgon om det är något jag har missat, när jag är helt klart med det ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det uppstigning vid 6:30 ungefär för sedan ska vi möta upp pappas kompis kvart i åtta för han ska med till Göteborg så vi åker med honom, så skönt att slippa buss!
Får se hur uppdateringen blir under helgen men om jag inte bloggar något så kommer jag säkerligen ha en hel del bilder att visa så kommer upp en summering på söndag annars. Men ni får sova så gott inatt och ha en fortsatt bra vecka. Puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback