Skriv din beskrivning här!

IF YOU SNOOZE, YOU LOSE

 
Detta fick bli mitt motto imorse! Haha motton hit och dit. Men det är ju så sant verkligen. Jag var jättenära på att bara stänga av alarmet och somna om, det är ju det lättaste. Och sådana dagar har alla någon gång, och ibland har jag lyssnat på kroppen och legat kvar i sängen. Men idag var det inte kroppen som inte orkade, utan det var hjärnan. Den ska man försöka att inte lyssna på när den säger ifrån, utan jag brukar alltid lyssna på kroppen. För man orkar ju alltid mer än vad man tror och det gäller att övervinna det där som får en att tro att man inte kommer palla.
Så jag ringde Elina för hon skulle med träna så vi tvingade upp varandra och när man väl är uppe så är det faktiskt inte så farligt! Jag gjorde en god frukost, kollade insta osv och tog det lite lugnt innan jag åkte till gymmet. Jag hade inte riktigt bestämt mig för exakt vad jag skulle köra men någon sorts cardio iallafall och eftersom att det var väldigt längeesen jag körde en timma cross så fick det bli det.



Jag kan absolut prestera bättre, mina ben var riktigt trötta idag och jag brände "bara" 646 kalorier. Jag är inte stolt över det med tanke på att jag kan bränna runt 900 kalorier när det går riktigt bra. Men jag är såklart ändå väldigt nöjd över att jag gick upp ur sängen och gjorde något för det var det absolut värt! När jag var färdig och hade duschat osv så köpte jag en bar som jag inte har provat innan och den var hur god som helst! Till den så drack jag jordgubbsproteinpulver vilket också är jättegott! Nu är jag i skolan och när jag slutar ska plugga matte med min privatlärare och sen ska jag till optikern. Ikväll måste jag packa lite inför flytten men om jag hinner så ska jag gymma emellan det. Ha en fin onsdag, puss /A 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback