Skriv din beskrivning här!

VARFÖR BLOGGEN LÄGGS ÅT SIDAN

Som ni märker så har jag lagt bloggen lite åt sidan denna veckan men det är för att jag har pluggat väldigt mycket varje dag och igår var jag sjuk med så då sov jag större delen av dagen... Men jag försöker att alltid prioritera skolan först och då blir det lätt att jag inte hinner blogga, träna osv. Har heller inget kul att blogga om då och har inte riktigt haft orken eller lusten om jag ska vara ärlig. Det går lite i perioder det här med bloggen nu men från och med idag tills söndag så kommer jag nog inte plugga så mycket som jag gjort de senaste dagarna. 
Idag ska jag iallafall ta en dag helt utan plugg och det ska bli så himla skönt! Slutar klockan fyra och då ska jag bara hem och äta lite sen tänkte jag åka direkt till gymmet. Har varit riktigt sugen på att köra cardio faktiskt så det får nog bli det och även rygg, mage eller rumpa kanske. Har inte riktigt bestämt mig än. Kör nog det jag är lite sugen på så kanske blir lite allt möjligt!
Just nu sitter jag iallafall i skolan och väntar på att första lektionen ska börja, så läser igenom mitt tal slänge som jag ska ha på svenskan sen. Är ganska nervös men det brukar gå bra ändå så får hoppas på det bästa! Ser fram emot eftermiddagen när jag äntligen får besöka mitt älskade gym igen 


Hoppas du börjar blogga snart igen! Missar dina grymma inlägg ;)

2014-11-13 · 19:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback