Skriv din beskrivning här!

Temadag i skolan

Godmorgon! Jag och Emelie vaknade för en halvtimma sen ungefär och nu sitter vi och äter frukost, sen ska vi gå till skolan. Vi har någon slags temadag idag så det är bara massa föreläsningar typ! Men tror att vi har samhäll sen efter allt detta så slutar nog runt halv tre. Då ska jag bara hem lite snabbt och hämta träningskläderna. Ska köra ett bröst- och tricepspass med Weber! Ikväll kanske jag ska övningsköra men måste plugga också. Är ganska sugen på att baka något med men får se hur det blir med det! Är väldigt seg idag, beror nog mycket på det tråkiga vädret... Men ska bli skönt att träna sen iallafall. Och ikväll ska jag försöka somna tidigt för imorgon har vi nationella!


Saknar detta!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback