Skriv din beskrivning här!

Planer för imorgon


Hej på er! Klockan är snart ett och jag är fortfarande vaken vilket kanske inte är så jääättebra med tanke på att alarmet står på 07:30. Börjar 11:15 så kan egentligen gå upp vid 10 och ändå hinna i tid till skolan. Men jag måste verkligen duscha håret imorgon och det hinner jag inte på eftermiddagen. Sen vill jag äta både frukost och lunch innan jag går hemifrån 10:50. Så ska försöka ta mig upp 07:30 så jag slipper stressa. Kanske orkar ta outfitbilder också, så bloggen kan bli lite roligare igen! Men det beror på om jag inte går och lägger mig i sängen framför serier och fastnar där hela morgonen... Iallafall! Efter skolan ska jag till gymmet (<333) igen efter två dagars vila. Ska bli så himla skönt! Saknar det verkligen så fort jag inte är där på en dag, det märks så tydligt på mig med för jag trivs inte av att bara sitta hemma och göra ingenting och typ bli rastlös. Nu har jag visserligen haft massa att plugga på men ändå. Skickade förresten in historian innan en timma innan mappen stängde. Så himla skönt att bli av med den för den var så jävl jobbig! Men jag är hyfsat nöjd ändå. Efter det firade jag med popcorn och fun light och det är väl anledningen till att jag fortfarande är vaken. Skickade in historian vid elva och sen dess har jag gjort mig iordning, poppat popcorn, kollat Greys osv! Haha usch vilket ointressant inlägg egentligen men kände att jag var tvungen att blogga!
Planerna för imorgon är iallafall skola typ 11-14:30. Sen på gymmet ska jag köra kondition (vad för sorts har jag dock inte bestämt än) och lite rumpa. Sen duschar jag och gör mig iordning där, för vid halv fem är det kalas. Vi ska fira Iris, min kusin, i Lekeryd som fyllde 3 igår! Det ska bli mysigt. Ska bli skönt att göra något annat än att plugga. Ska inte göra det på heeela dagen. Gud va skönt!! 
Ska också fixa matlådor på kvällen imorgon, rensa bilder i min mobil, för de är alldeles för många nu, och onödiga framför allt... Men innan morgondagen börjar tänkte jag försöka få lite sömn. Ska bli så himla skönt! Godnatt, sov gott /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback