Skriv din beskrivning här!

Om bodyattacken

Ja jag var ju som sagt på Bodyattack innan! Det var på Campus (högskolan här i Jönköping) och höll på i 60 minuter. Jag kan säga att de 60 minutrana inte var de lättaste idag haha... Fy sjutton va jobbigt det var! Och SVÅRT framför allt. Men idag övade jag mest på koordinationen och att få in tekniken så hade ju kunnat svettats mer egentligen! Koordination har jag jättesvårt för. Typ höger arm upp och vänster ben fram, sen ner med armen och bak med benet och hoppa höger och vänster och JA ni fattar. Haha har svårt för att göra massa såna saker samtidigt! Men har redan bokat samma pass om en vecka igen, så ska försöka gå varje, eller iallafall varannan, tisdag nu. Tar nog några gånger innan jag lär mig rörelserna men det får det vara värt! Ett sånt här pass är precis vad min kropp behöver så är taggad på att se hur min kropp reagerar på det!

När jag kom hem vid halv tio ungefär efter ett ärende med så chillar jag bara. Pratade med min syster och käkade och hade det lite mysigt. Nu ligger jag i min säng och insåg precis att klockan snart är halv tolv... Fyfan MÅSTE sova nu. Har nationella imorgon vid åtta men ska upp klockan sex för att duscha håret... Godnatt!! /A




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback