Skriv din beskrivning här!

Min lördag



Förlåt för jag inte har bloggat men har inte hunnit eller orkat. Här är lite kort om dagen iallafall: körde rygg och biceps på gymmet i stan med Weber vid elva ungefär. Sen åkte jag hem och åt kyckling och riskakor och kvarg. Sen ringde min moster för att prata lite och min kusin längtade efter mig så dom körde hem henne till mig medan de gjorde lite ärenden i stan. Vi hade jättemysigt, ritade, pusslade, lekte och busade! Sen när de kom tillbaka och skulle hämta henne så bestämde jag att jag skulle följa med dom. Så sover hos dom ikväll! Vi har ätit jättegod mat och nu har jag precis varit ute och gått lite med min moster. Ska nog gå och lägga mig om en liten stund för lär ju bli väckt av två morgonpigga kusiner imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback