Skriv din beskrivning här!

Kan det bara bli kväll

Inget är roligt idag. Det här är verkligen inte min dag. Vill bara att det ska bli kväll så jag får gå och lägga mig och sova! Försöker att vara glad och positiv men min morgon var dålig, det är kallt ute, vi har två nationella och ett blev försenat så nu har vi massa dötid. Sen har vi tyska (!!!), matte (!!!) och samhäll innan vi slutar halv tre (?!). Aldrig gillat onsdagar men denna är fan värst. Plus att jag inte ska träna idag heller för måste plugga. Tar aldrig tag i det annars. Så det är det enda jag ska göra idag! Kul eftermiddag:-)) Aja, bara två dagar kvar till helg och ikväll sover Emelie hos mig, så jag överlever!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback