Skriv din beskrivning här!

Gym och kort skoldag

Körde axlar och rygg med My på gymmet imorse! Det gick jättebra och vi körde 8x4 på varje övning och väldigt tungt. Det var jättekul och gick jättebra faktiskt, jag kände verkligen hur musklerna fick jobba och jag hoppas på grym träningsvärk imorgon! Har för övrigt träningsvärk i benen och rumpan idag, såå gött!! När vi har tränat så åkte jag hem och gjorde mig iordning och käkade lunch. Nu sitter jag i skolan och har tyska, sen har vi psykologiprov och på historian ska vi bara lämna in våra böcker. Efter skolan tar jag bussen till Weber. Vi ska bara chilla lite och sen ska vi kolla på balen. Ikväll ska jag försöka ta mig ut på en PW.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback