Skriv din beskrivning här!

Dålig dag

Idag är en dålig dag. JÄVLA SKIT. Vaknade vid tolv så har sovit bort hela dagen känns det som. Ville inte ställa alarm för somnade vid elva och tänkte att jag borde vakna runt 9, 10. Men så blev det ju inte... Vaknade först vid tjugo över sex men hade huvudvärk då så somnade om. Och vaknade vid tolv... Har sovit tretton timmar vilket jag aldrig trodde jag skulle göra. Tänkte gått upp tidigt och pluggat hela förmiddagen så jag kunde träna sen på eftermiddagen. Men blir nog en vilodag idag istället så jag kan plugga hela dagen. Måste verkligen bli klar med en historiainlämning som är tills på tisdag som jag är så jävla stressad över! Usch har sån himla söndagsångest...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback