Skriv din beskrivning här!

Bäst avslut på bra helg



Fyfan för denna helgen. Onyttig mat och ingen träning. Men imorgon är jag tillbaka på sträng diet och även massa träning. Hoppas att passet med My imorgon blir riktigt roligt och GÅR BRA så jag får massa motivation till att verkligen köra stenhårt fram till sommarlovet!! Ska ha MAX en cheat day i veckan då jag får äta lite onyttigt om jag vill. Aja, sitter iallafall i sängen nu och dippar morötter och pluggar!! Väntar på att Weber ska duscha klart så vi kan prata mysa prata mysa sen. Så jäkla bäst att avsluta en helg med sleepover. Sooom jag har saknat henne!! Inte vart med henne på evigheter känns det som...
Hoppas på att somna tidigt ikväll för imorgon är det +nationella -sovmorgon som gäller.


Vem My tränar du med?

2014-05-04 · 23:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback