Skriv din beskrivning här!

Dagen innan dagen med stort D

HEJ, JA JAG LEVER. har bara inte haft tiden till att blogga idag. men nu är jag hemma och tar det lugnt så!
hade iallafall klassdag idag, vi skulle egentligen grillat och badat i kaxholmen men när det skulle regna hela dagen så ändrade lärarna. så istället satt vi och kollade på film i skolan och fikade. vilket var ganska så tråkigt haha... men inget att göra åt! efter skolan tog jag och ida sällskap till a6. mötte weber där uppe och vi skulle fixa lite grejer. bland annat skulle jag kolla på en klänning och en jumpsuit men hittade bara en klänning. ska dock beställa jumpsuit på internet ikväll!!! klänningen kan jag visa er senare eller någon annan dag om ni vill se det!
när vi var klara på a6 så åkte vi till gymmet. vi körde ett BRA biceps- och triceps-pass som vi avslutade med 20 minuter på crosstrainern! när jag kom hem duschade jag osv. nu sitter jag och målar naglarna så de är fina tills imorgon då det äntligen är skolavslutning!! ska skriva dagbok sen också innan jag myser ner mig i sängen framför greys anatomy. /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback