Skriv din beskrivning här!

Bra dag



har inte orkat blogga idag och inte haft något kul att säga heller, men har haft en jättebra måndag! skulle träffat ebba men sen blev det inte så, så vi ska förmodligen ses i helgen istället! MEN fick till ett såå bra gympass så nu är jag glad. tänkte först at jag skulle solat och sen åkt in till gymmet nu, men sen tänkte jag att jag kunde gymma först sen sola, så slipper jag ta tag i träningen när jag ligger i solen haha. men sen ändrade jag mig. så åkte till gymmet och var där i typ två och en halv timma istället. så blev ingen sol för min del hehe, synd...
körde ben och mage sen 30 minuter cross. det gick så himla bra! köpte en my boost vattenmelon och drack under passet, kanske var den som påverkade lite hehe. men var glad under passet och körde verkligen tills jag var HELT DÖD. det var längesen jag hade såhär ont i benen ska jag säga! 



benövningarna jag körde:
squats
benpress (dropset, gör det om ni inte gjort det, SÅ JÄVLA JOBBIGT)
gynekolog utåt (vet fortfarande inte om det är hip abduction eller hip adduction hehe)
gluteus
benspark
sittande bencurl
drag ut i sidan i cable
liggande rumplyft

nu sitter jag och äter fruktsallad och citronkvarg och ska strax hoppa in i duschen sen ska jag bara fixa matlådor innan jag ska slappa i sängen resten av kvällen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback