Skriv din beskrivning här!

Q/A - BODY RADIO

Q: vad är body radio för något? vad pratar dom om tex? skulle du kunna berätta lite om det?

A:
body radio är då en pod som jag brukar lyssna på, eller jag "brukar" väl inte lyssna på poddar men gör det lite då och då när jag känner för det typ och då lyssnar jag gärna på body radio! det är två killar som "äger" podden eller hur man ska säga, dom heter alex och andreas. de har ofta en gäst i sina avsnitt, till exempel han som slog rekord i 400kg i bänk, det lyssnade jag på för någon vecka sen och det var jätteintressant faktiskt!
de svarar på frågor om kost och träning och dom är ganska roliga att lyssna på med! så om ni inte har lyssnat på deras pod tycker jag absolut att ni ska göra det!
 några av avsnittet dom har heter "det perfekta träningsprogrammet", "chinskungen på body radio", "crossfit baby", "vilket proteinpulver är bäst?" mm... har laddat ner dom, bland annat! men inte hunnit lyssna än så tänkte lyssna på någon av dom när jag är ute på min powerwalk sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback