Skriv din beskrivning här!

OM MIN DAG + MORGONDAGEN



två bilder från gymmet idag!

herrejesus va trött jag var när jag skulle gymma idag, sjukt... min motivation var verkligen nere på noll och höll på att somna innan jag gick till bussen hehe. men det skriver jag lite mer om imorgon så kika in då ni som vill läsa det! på förmiddagen idag var jag ju som sagt och hjälpte morfar med lite ärenden. skulle tränat innan det egentligen men bestämde mig för att ta sovmorgon till 9, såå skönt! sen körde jag framsida lår + cardio på både löpbandet och crossen innan jobbet istället. jobbade 17-21 och efter det övningskörde jag lite med pappa och sen åkte vi och handlade lite till dena goda fruktsalladen som jag gjorde:
(vindruvor, ananas, mango och banan)

när jag hade ätit upp det så gjorde jag inget speciellt, kollade sociala medier typ haha för har inget 3G kvar (även därför jag inte har bloggat på hela dagen...), sen packade jag om väskan! nu är klockan ställd på 05:50 igen för morgongym innan jobbet. jobbar 9-13 och efter det ska jag umgås med moa. på kvällen blir det lite kvalletid med familjen! puss /A ♡

ska förresten försöööka hinna skriva ett litet inlägg om motivation osv imorgon! är jättestressad med allt innan kreta verkligen då jag vill att både jobb, gym, familj och vänner ska komma i första hand. så försöker planera mina dagar så gott det går!! så jobbigt att inte ha något 3G kvar nu heller så alla inlägg kommer typ på kvällarna nu och blir aslånga...
men cred till er som orkar läsa, och till mig som orkar skriva haha... nu kallar en god natts sömn! puss igen hehe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback