Skriv din beskrivning här!

HATAR DETTA


HATAR att vara sjuk. börjar snart gråta för imorgon är det en hel jävla vecka sen jag gymmade!! känns inte bra alls. men fan vad jag ska ta igen det. förhoppningsvis kan jag gymma på fredag igen, då är det (bland annat!!!) favoritpasset som står på schemat.
men nu ligger jag i sängen och ska snart sova. tänkte försöka jobba imorgon, 9-13, och efter det ska jag till vättern och sola och bada med moa. sen vid tre ungefär ska jag hem och träffa mina kusiner och min moster och hennes sambo. min morfar kommer även också. så det ska bli mysigt! om jag känner mig helt frisk imorgon kanske det till och med blir ett lugnt litet gympass. men vill vara helt frisk först så jag inte blir sjuk igen tills vi ska åka utomlands...
innan jag somnar nu så tänkte jag lyssna på en pod! hoppas att ni har haft en bra dag, min har varit väldigt enformig med endast massa oth-tittande. puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback