Skriv din beskrivning här!

EN BRA DAG

hej!! imorse vid nio så drog jag och syrran ut på en morgon-pw. det gick jättebra, vi hade ett riktigt bra tempo och svettas som sjutton!! det var ganska kul också faktisk, alltid roligare att gå tillsammans med någon än själv.
när vi var klara så åt vi frukost och sen åkte vi ner till gymmet i stan. jag körde axlar och det gick jättebra. höjde i vissa övningar vilket var svinjobbigt men såå gött!! när jag var klar så körde jag och ebba mage tillsammans med en app jag har som heter "ab workout". den tycker jag ni ska ladda ner om ni vill!


svettades som sjutton under hela passet i mitt favolinne, älskar det! när vi var klara så duschade jag oså på gymmet sen mötte jag upp sophie!
vi satt först på bryggan i en timma ungefär, det var så JÄVLA VARMT. höll på att dö i min svarta klänning haha... sen gick vi till honeycomb och köpte lite frozen yoghurt. så satt vi där en stund och bara pratade innan våra bussar gick.
nu har jag precis kommit hem och ska snart äta lunch sen ska jag bara ta det lugnt innan jag börjar jobba klockan fem!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback