Skriv din beskrivning här!

ÄNTLIGEN TILLBAKA

påväg hem från gymmet nu! mamma hämtade oss tjejer i stugan imorse vid nio ungefär och när jag kom hem så hann jag i princip bara packa och byta om innan jag tog bussen till gymmet. körde favoritpasset - axlar och mage. det blev en del drop set och super set och sjutton vad bra det gick!! det brände rejält i musklerna och jag fick verkligen riktigt bra kontakt! när jag var klar med styrkan så gick jag 45 minuter på löpbandet och sen stod jag på crossen i 20 minuter. svettades som en idiot verkligen haha men det är så det ska vara! kul att vara tillbaka på gymmet igen efter helgen.


nu ska jag hem och städa samt äta (lax<333) sen bara ta det lugnt innan jag ska jobba ikväll. känns skönt att vara tillbaka till lite rutiner igen! hoppas att ni får en bra dag, puss /A


Vad har du för slags typ av kort på gymmet?

2014-07-14 · 20:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback