Skriv din beskrivning här!

ALLTSÅ SKRATTAR ÅT SÅNA SOM DU

fick denna kommentaren tidigare idag:
senast igår sa du att du skulle vara nyttig, men nu köper du naturgodis som är i stort sett lika onyttigt som vanligt godis ;)

hahahaha asså jag började skratta när jag såg denna innan... att folk orkar sitta och skriva sånt här ens? men aja jag får väl förklara detta ÄNNU EN JÄVLA GÅNG, eftersom att vissa inte fattar ;))))
jag köpte naturgodis, JA. men det får jag äta. har sagt att jag inte ska dricka läsk, äta chips eller lösgodis! såå, nu fattar ni det.
i vissa naturgodisbitar eller vad man ska säga, så är det ju choklad. typ nötter med choklad osv! men det jag åt var naturella nötter, torkad frukt med yoghurt och typ nötter med yoghurt! och ja, jag vet att det anagligen är tillsatt socker och sånt i naturgodis. men jag får fortfarande äta det.
fattar alla nu? :D bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback