Skriv din beskrivning här!

<3

Åh snälla!! är själv en som älskar och träna och tar med mig egna matlådor till skolan för vill veta vad jag äter och hålla mig till en bra kost.. 
Alice har kommit långt med sin träning när man sett före/efter bilder och hon äter nyttigt och lägger ner flera timmar på träning och äter nyttig mat och hon äter kanske något onyttigt på helgen men det är hon fan värd efter alla timmar hon tillbringar på gym och hon har haft flera veckor då hon knappt ätit en enda godisbit och att hon lyckas hålla sig i sina rutiner på sommarlovet är big creeeed to you!! 
och du är bara så jävla avundsjuk på att alice faktiskt kommer någonstans i sin träning och ser resultat och hon tränar för hon mår så sjukt bra av det och älska och dela med sin träning till sina läsare och att tycka det är barnsligt med matlådor i skolan !? hon är inte den enda , jag tar med mig egna matlådor för jag äter hellre min egen mat som jag vet vad det innehåller än skolans lasange som är typ drunknad i fett eller potatisgratängen och om du stör dig på att alice ha matlådor i skolan , Sluta förhelvete titta då!! -.- 
fast man vet alltid att haters är avundsjuka ;*

fick denna kommentaren häromdagen som "svar" till den människan som hade massa konstiga åsikter om att jag hade matlådor med mig o skit, haha love to you linnea vem du än är!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback