Skriv din beskrivning här!

23:20 - GODNATT

oj hehe som ni märkte så kom det inte upp några bilder på mitt rum. men jag fick stressa på bussen och på jobbet hann jag inte! men det är en dag imorgon med så då LOVAR jag att ni ska få se bilder på mitt rum hihi, för nu ska jag faktiskt sova alldeles strax!
drack favoritdrickan på jobbet innan och fick såå mycket energi efter det för var gansa trött och seg innan. dels för att jag gick upp ganska tidigt men även för att det inte gick så bra på jobbet. men fick iallafall massa energi av min celsius. och trots att det inte gick mycket bättre efter det så var det ändå roligare trots allt haha! bara att ta nya tag imorgon då jag jobbar sista gången innan det är heeeelg igen<3
godnatt /A


Den är så god!

Svar: Ja verkligen!!
Alice Bomberg

2014-07-03 · 00:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback