Skriv din beskrivning här!

18:52 - RAST

sitter på jobbet nu och äter kvarg! har rast i några minuter till så tänkte passa på att uppdatera bloggen lite om mitt träningspass innan bara, så här kommer det:

körde som sagt rygg på gymmet innan. de övningar jag körde var bland annat lats drag och lats drag bakom huvudet. tycker båda dom är sjukt bra och börjar nästan alltid mina ryggpass med dom övningarna! när jag hade köttat färdigt ryggen så ställde jag mig på löpbandet. ställde in tiden på 70 minuter men trodde aldrig jag skulle palla gå så länge. dels för att jag blir ganska uttråkad och dels för att jag får lite ont i benhinnorna. så blev nöjd när jag väl var färdig och faktiskt hade gått hela den tiden! även idag gick på väldigt snabbt motstånd, mellan, 6,8 och 7,2 under hela tiden. det var jobbigt och blev ganska tråkigt i slutet haha men det var skönt när jag väl var färdig!!
när jag har slutat så ska jag åka hem och bara äta innan jag lägger mig i sängen och kollar på serier. puss /A ♡


Låter härligt!

Svar: ja!!
Alice Bomberg

2014-07-18 · 09:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback