Skriv din beskrivning här!

16:45

ÄLSKAR solen. eller hatälskar egentligen... det är väldigt skönt att få en grundbränna innan grekland så jag slipper smörja in mig så mycket där! dock tycker jag det är sjukt jobbigt att sola haha. men vad gör man inte för att bli brun?
dock får jag typ panik för att det är såhär varmt när man inte kan bada... visst vättern finns ju alltid men dels orkar jag inte gå ner dit hehe oså är det så jäävla kallt. men jag solade någon timma innan iallafall!

nu är jag påväg till jobbet. ska förbi ica innan också så jag kan köpa kvarg! slutar klockan nio ikväll och då är det gymmet som gäller. puss /A


Vart kommer linnet ifrån? :)

Svar: lager! :)
Alice Bomberg

2014-07-10 · 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback