Skriv din beskrivning här!

THANK GOD IT'S FRIDAY

Idag är det äntligen fredag och helg om bara fyra timmar för min del, det ska bli jätteskönt verkligen! Som vanligt så började jag denna dag med att äta drömfrukosten - gröt med chokladproteinpulver, hallon, pumpafrön och kokosflingor. Det är så gott verkligen och jag längtar varje kväll till morgondagen bara för att få äta frukost. Är en riktig frukostmänniska, älskar det!

Nu sitter jag i skolan. Hade precis tyskaprov och det gick väl sådär, som vanligt hehe. Det gick dock bättre än väntat så det var en lättnad! Ska iallafall plugga lite innan nästa lektion börjar om drygt en timma! Efter skolan ska jag gymma och plugga sen lite senare ikväll ska jag äta på Bada Bing med Emelie och Elina, ska bli sååå gott!! Men ni får ha en bra fredag, puss 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback