Skriv din beskrivning här!

A LONG DAY

Hej på er!! Blir ett ganska snabbt inlägg nu för är trött och måste sova snart, men tänkte berätta lite kort om min dag bara. Hade matteprov som sagt mellan 10:30-15:30 med en lunchrast och en kortare paus, vet inte alls hur provet gick men det kändes ganska bra. Håller tummarna och hoppas på det bästa, men är beredd på det värsta haha! Det är skönt att ha det gjort nu iallafall så man kan bocka av det på "plugg innan lov-listan"! Var hemma runt fyra ungefär och då kom Emelie och Elina till mig. Vi åt godis och vindruvor oså drack vi smoothie med, sen skulle vi pluggat me egentligen men det blev inte så mycket gjort. Jaja, det är tanken som räknasiallafall hehe. Kände faktiskt att jag var värd en pluggfri eftermiddag med som jag knappt har haft en enda på flera månader, så det var jag nästan värd. Särskilt efter att ha skrivit prov hela dagen, usch, var helt slut i huvudet.

Kolla va gootttt!!!!! Det tog slut ganska snabbt hehe...
Nu ska jag iallafall sova för imorgon är klockan ställd på 05:45 för att försöka ta mig upp och dra till gymmet innan jag ska till optikern vid nio ungefär innan skolan börjar vid tio. Efter skolan ska jag gymma med Elina. Sov gott, puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback