Skriv din beskrivning här!

SHOPPINGEN FRÅN IDAG

Detta är vad jag fick av mamma idag när vi var på stan! Behövligt med nya skor och ny jacka nu till hösten!



Johnny Bulls<333 ett år efter alla andra känns det som men var inte sugna på dom förra året haha! De här beställde vi på ellos häromdagen iallafall och så hämtade vi dom på posten idag! De är lite stora i storleken så jag kanske måste byta men tror inte det. Ska gå i dom lite här hemma idag tänkte jag haha och se hur det känns.

Tunn dunjacka från Everest som vi köpte på Stadium! Har letat efter en sån här på internet väldigt länge men bara hittat såna utan luva. Men idag fick denna följa med hem och den är huur skön som helst! Och som ni säkert fattar så är det min spegel som är vändigt smutsig. Glömde visst putsa den när jag städade innan hehe...

Doftljus från Lagerhaus som luktar uunderbart!! Doftljus är ett måste på mitt rum på hösten. Ska se om jag kan hitta några fler någon annan dag med att ha på mina hyllor över min säng. Men detta ska få stå på nattduksbordet.

Köpte även en kalender, ett block och en stiftpenna. Allt rosa haha<33 självklart!! Men det är såna där saker som jag alltid måste ha innan skolan börjar. Och denna gången ska jag försöka använda almanackan flitigt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback