Skriv din beskrivning här!

Q/A - VAD DET KOSTAR MED KOSTSCHEMA

Q: Hejsan! Jag har två frågor. Hur mycket kostar det att få ett skräddarsytt kostschema som du har skaffat på BN? Och hur gör du när du börjar skolan med ditt kostschema? Tar du med dig mat och värmer i skolan eller kommer du äta i skolan? Vill bara säga att du har gjort ett sjukt bra jobb med din träning! Ge dig aldrig utan bara fortsätt mot ditt mål :D
A: Hejhej!! Det kostar 700:- första gången och då tar han formbilder, väger mig, gör calipermätning, kollar min träningsbakgrund typ och så snackar man lite allmänt om mål osv. Sen kostar det 350:- för återbesök som är ungefär en gång i månaden!
Jag äter ju var tredje timma så jag kommer ha med mig matlåda till skolan med kyckling och ris! Så värmer jag det, sen tar jag oftast salladen från skolan för den är oftast ganska bra på sanda tycker jag faktiskt!
Tack så jättemycket sötis!! Kram!


vad är bn?

2014-08-19 · 20:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback