Skriv din beskrivning här!

MIN TORSDAG + DAGENS OUTFIT

hej på er! hoppas att ni har haft en bra torsdag hittills, min har varit jättebra faktiskt. det är klänningväder och endast en dag kvar till helg!! såå skönt!
imorse var jag ju iallafall som sagt på gymmet och gick på löpbandet i 45 minuter. gick på hög fart och med lite mindre lutning! ville inte köra slut på benen för mycket med tanke på att det står legday på schemat imorgon (förhoppningsvis). men det gick superbra och efter det åkte jag hem och gjorde iordning mig för skolan!
har precis ätit lunch och snart har vi samhäll. efter det har vi två lektioner kvar och direkt när vi slutar vid fyra ska jag hem och äta mellanmål sen plugga lite. gymmet drar jag till lite senare sen men tror det blir innan middagen iallafall för måste fylla på med maaaat typ direkt efter att jag har tränat! iallafall så är det rygg och biceps som gäller idag och jag längtar redan!! men vill gärna göra klart plugget först så jag bara kan chilla när jag har tränat.
jaja, nu börjar samhällen så ska sluta babbla så mycket hehe. puss /A 



jacka - H&M, klänning - min systers från bik bok, väska - tessie, skor - johnny bulls från ellos



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback