Skriv din beskrivning här!

GRÄNNA

Lite rörigt med inläggen här på bloggen känner jag nu haha. MEN var hemma i Jönköping vid tre igår. Emelie kom direkt och det var såå himla kul att se henne! Medans jag packade upp så pratade vi igen massa som vi missat på en vecka. Sen åkte vi ner till stan och käkade och fixade lite ärenden (höhö gissa, skoja). Sen hem till Emelie och göra oss iordning. Och efter det åker vi till Gränna!
Dääär var det kaos. Inget blev verkligen som planerat. Jag träffade vänner som jag inte har träffat på hela sommaren vilket var jättekul såklart! Och det var en rolig fest men jag hade ingen tid för det typ haha utan fick prioritera andra grejer. Lösa lite saker osv. Men somnade på en madrass hemma hos My med snällaste människorna.


Vi har precis ätit frukost och nu ligger vi i hennes soffa och bara chillar och snackar lite. Om en timma ungefär ska jag ta bussen hem med Emelie, Robin och Axel. Då ska jag och Emelie till hemmakväll, som vi inte hann med igår haha. Jag måste verkligen ha mitt lösgodis. Längtat efter det hela veckan och sen lär det inte bli något på ett tag. Vi ska bara mysa hela dagen och senare i eftermiddag ska jag till Weber. Gym och sleepover står på schemat! Ha en great söndag alla, puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback