Skriv din beskrivning här!

TISDAG + ONSDAG

Godmorgon!! Förlåt för dåligt bloggande men jag har inte haft så mycket tid tyvärr... Hade sex- och samlevnadsdag i skolan igår, det var inte jättekul plus att det var en lång dag. Men på lunchen åt jag och några tjejer i klassen på Biblos, jag tog kebabsallad och det var så himla gott verkligen. Efter skolan gick jag hem och åt mellanmål och pluggade. Sedan stack jag till gymmet vid åtta ungefär. Jag var osäkerpå om jag skulle träna först för hade behövt plugga lite men jag var så himla sugen på att träna, som vanligt haha men aja... Körde iallafall 90 minuter cardio och det var svinjobbigt ska jag säga er, först 30 minuters powerwalk på löpbandet i högsta lutning och hastighet 6,8, sedan 30 minuter på cykel och till sist körde jag 30 minuter på crosstrainern. Eller det är inte riktigt en crosstrainer, utan mer en Indoor Walking-maskin, men riktigt jävla jobbigt var det iallafall! När jag kom hem så åt jag kyckling och ris och duschade sedan somnade jag direkt!
Idag ringde alarmet 05:20 och trots att jag då bara hade sovit 6 timmar (det är ganska lite för mig, vill helst sova 8-10 timmar varje natt) så var jag faktiskt ganska pigg! Jag bytte bara om och sen gick jag till gymmet där jag körde 40 minuters powerwalk, det var inte det bästa cardiopasset men mina ben var så himla trötta verkligen, men är glad att jag gjorde det iallafall! Började skolan vid åtta och har nu en lektion kvar innan jag slutar, ska hem och äta lite bara innan jag drar till gymmet. Ikväll blir det sleepover med bestieeeee 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback