Skriv din beskrivning här!

PICS FROM MY WEEKEND







Igår kväll var jag hemma med familjen och våra gäster och åt och umgicks lite innan jag gick till Weber. Vi åt kladdkakan som blev över sen i fredags och även dip och grönsaker samtidigt som vi pratade massor och kollade på oth, supermysigt var det! Vi somnade vid tolv ungefär.
Idag vaknade vi vid halv elva och åt nybakta frallor som hennes mamma hade köpt, så himla gott var det och en perfekt start på dagen verkligen! Sedan gick jag hem och började plugga direkt för vi har en hel del grejer att göra i skolan nu några veckor framåt så känns lika bra att börja med allt i tid! Har även hunnit övningsköra med mamma och det gick mycket bättre än förväntat faktiskt, det var riktigt kul. Vi stannade förbi vid IKEA en snabbis med för att köpa en spegel och en ljusslinga till mitt rum så här ovan ser ni före- och efterbilder på hur det blev! En spegel fyller mycket mer större funktion än en klädstång haha och som ni säkert kan förstå så var jag i stort behov av en spegel. Kan försöka ta lite mer outfitbilder nu också tänkte jag!
Nu har jag precis lagt mig i sängen efter ett jättebra benpass (fokus på baksida). Har även duschat såklart och ätit caseinpudding. Är såå redo att sova för är helt död och ska upp supertidigt imorgon för att cardio innan jag börjar skolan 8:20, HOPPAS att jag kan tvinga mig upp. Det var inga problem som helst innan men har blivit så himla morgontrött det senaste... Jaja håll tummarna för mig så får ni se imorgon hur det gick! Puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback