Skriv din beskrivning här!

SATURDAY BREAKIE





Min lyxiga frukost jag åt idag, eller ja nyss! Bananpannkakor på en banan och tre ägg toppade med hallonkvarg, hallon, banan och kiwi och så en smoothie som jag gjorde på hallon och vaniljyoghurt!

Godmorgon finisar ♡♡ Ställde inget alarm idag som jag annars brukar göra på både lördagar och söndagar, kände att jag verkligen ville sova ut. Dock vaknade jag ändå vid tio vilket jag tyckte var jätteskönt för hatar ju att sova bort dagarna, slöseri med tid enligt mig. Jag gick upp och duschade håret för det var verkligen smutsigt, sen gjorde jag en jättegod frukost som ni ser på bilderna ovan! 
Nu har jag precis kollat ett avsnitt av Greys Anatomy och är proppmätt. Ska sätta igång md plugget och sedan runt lunch någon gång ska jag till gymmet för att köra rygg och cardio, förhoppningsvis med Weber. Sedan blir det ännu mer plugg så händer inte så jättemycket för min del denna lördag. Hoppas ni får en bra dag iallafall, puss /A


Super mumsigt :D

2015-01-24 · 12:11:58

Åh så himla gott det ser ut!!

2015-01-24 · 12:14:36

ser supergott ut :D

2015-01-24 · 12:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback