Skriv din beskrivning här!

NO WORKOUT TODAY

Bjuder på en bild från i somras! Idag har jag inte tränat överhuvudtaget, jag skulle kört morgoncardio med Emelie och Elina imorse egentligen men när alarmet ringde imorse vid sju så reagerade varken jag eller Emelie, knappt iallafall... Jag kände mig inte pigg ALLS, huvudet dunkade och trots att jag somnade innan elva igår kväll så var jag tröttare än någonsin, så vi sov faktiskt vidare till kvart i tio. Vi började halv elva men jag bara satt där och det är inte likt mig, särskilt inte på svenskan eftersom det är mitt favoritämne. Jag försökte hänga med lite men jag orkade knappt prata, sen på lunchen efter att jag fått i mig pyttelite mat så mådde jag ännu mer illa och då åkte jag hem. Sov från ett till halv fem ungefär och mådde väl liite bättre när jag vaknade men hade fortfarande jätteont i huvudet. Nu har jag iallafall duschat och ätit middag med familjen så känner mig lite piggare, hoppas att jag kan somna ikväll bara för börjar åtta imorgon! Ha en bra kväll, puss /A


hej Alice! jättefin blogg och du ger sjukt bra motivation till att tränar , undrar lite hur länge du har tränat och när fyller du 18, ska du tta körkort så snabbt som möjligt efter du fyllt? <33

2015-01-09 · 21:21:33

hej Alice! jättefin blogg och du ger sjukt bra motivation till att tränar , undrar lite hur länge du har tränat och när fyller du 18, ska du tta körkort så snabbt som möjligt efter du fyllt? <33

2015-01-09 · 21:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback