Skriv din beskrivning här!

FRIDAY


Tänkte bara sammanfatta min fredag lite snabbt! Körde som sagt rygg och biceps med Emmi och det gick jättebra, kände mig dock väldigt svag och var väldigt trött men det var tur att jag inte tränade ensam, så hon fick peppa mig en hel del!
Nu ikväll har jag ätit på Dal Baffo med pappa, vi skulle ätit på Bada Bing egentligen men det fanns inga lediga bord plus att det var kö, men Dal Baffo dög såklart gott och väl. Sen innan vi gick hem gick vi in på ica så köpte jag kladdkaka och pappa ostkaka som vi har ätit framför hockeyn nu! Dock ska jag nog lägga mig sängen och somna framför en film nu för är otroligt trött. Imorgon är det gym och plugg som står på schemat! Hoppas att ni har haft en bra fredag, puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback